Te invit sa ne cunoastem

Despre mine

SCURTADESCRIERE



Numele meu este Oana. Sunt consultant in somnul copilului, psiholog, mama si sotie.

Am convingerea ca majoritatea provocarilor, fie ele personale, de cuplu sau familie, pot fi rezolvate si depasite atat timp cat ne propunem si actionam in directia potrivita. Provocarile legate de somn intra cu siguranta in categoria aceasta.

In momentul in care am devenit mama, echilibrul meu a fost destabilizat de noptile nedormite de la inceput. Obosisem sa fiu obosita, desi trecusera doar cateva saptamani de cand familia noastra se marise.

Am apelat la un ajutor specializat si am cautat informatii peste tot pentru a intelege, pentru a putea sa imi ajut bebelusul sa aiba un somn sanatos si odihnitor si pentru a ne reintoarce si noi, ca parinti, la un ritm care sa sustina toata dragostea pe care o aveam de oferit.

Am inteles repede ca nu detineam informatii legate de un program de somn adecvat pentru bebelusul meu, nu cunosteam nici o metoda prin care il puteam linisti atunci cand credeam ca are crize de colici si nici nu il ajutam sa dezvolte o relatie santoasa cu somnul. Imediat ce am inceput sa aplic tot ceea ce invatam la randul meu, somnul a redevenit acea activitate placuta, odihnitoare si mult pretuita.

International Maternity & Parenting Institute
Certified Sleep Professional

ROLULMEU

Rolul meu este acela de a ajuta cat mai multe familii sa revina la un somn sanatos.

Pe parcursul vietii petrecem aproximativ 33% din timp dormind. Dupa un calcul simplu, rezulta ca aproximativ 25 de ani sunt dedicati acestei activitati care are un impact enorm asupra calitatii vietii, sanatatii si echilibrului nostru.

Eu am absolvit cursurile uneia din cele mai importante institutii specializate in maternitate si somnul copilului din SUA – International Matternity and Parenting Institute din California.

Am avut bucuria pana acum sa lucrez cu multe familii pe care le-am indrumat si ghidat in rezolvarea provocarilor de somn prin care trec. Experienta mi-a dovedit inca o data ca o familie fericita este o familie odihnita.

CU CE VA POTAJUTA

Pentru a va intoarce la un somn bun va pot ajuta cu:

  • Formarea unor obiceiuri sanatoase de somn pentru bebelusul/copilul dumnevoastra.
  • Eliminarea trezirilor nocturne date de alte cauze decat hrana.
  • Prelungirea somnului de zi conform nevoilor varstei copilului.
  • Schimbarea locului de somn al bebelusului/copilului – mutarea din patul parintilor in patul lui sau trecerea de la patul mic la patul de copil.
  • Schimbarea asocierilor de somn care impacteaza negativ mentinerea somnului – de exemplu – bebelusul dumnevoastra nu adoarme decat la san si se trezeste din 30 in 30 de minute cautand sanul pentru readormire.
  • Rezolvarea trezirilor foarte matinale.
  • Gasirea unor activitati si a unui program de zi adaptat varstei copilului.
  • Ajustarea la ora de vara si ora de iarna.
  • Maniera in care gestionati somnul bebelusului/copilului atunci cand plecati in vacanta.
  • Informatii pretioase despre durata ideala a somnului, perioada pe care un bebelus o poate petrece treaz si ce facem atunci cand copilul a adunat foarte multa oboseala.